fredag 23. januar 2009

Jeg er blitt tagget

I det siste året har jeg blitt tagget ganske ofte. Det skyldes mange reiser med fly. Men nå har jeg blitt tagget her også.

Dette er reglene:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Jeg ble tagget av Joakim. På grunn av det siste punktet i lista under, nøyer jeg meg med å skrive navnene hans med fet skrift. Men du kommer til webloggen hans ved å se på min venneliste.

Og her er min (u)interessante liste om meg selv i uprioritert rekkefølge.

- Jeg liker jellybeans
- Jeg liker å sove
- Jeg har pelsdyrallergi - men elsker dyr
- Jeg tar masse bilder
- Jeg holder på med scrapbooking
- Jeg er har ikke snøring på data

Så skal jeg tagge fem andre blogger. Det er ikke enkelt. Alle er tagget fra før. De får jo så mange tagger at det ser ut som de har vært jorda rundt. Så da gjør jeg et forsøk på å tagge. Så jeg tagger Lene, Anne, Tor Olav, Monica og Terje. Jeg er klar over at Terje ikke har egen blogg, men synes det er for ille at Joakim skal ha den fulle og hele kontrollen.

Og så har jeg fått en ceative awards av Mona. Jeg kjenner mange kreative flinke folk som hadde fortjent den. Men det skorter litt på datakunnskapene her, så jeg nøyer meg med å anbefale å gå inn på sidene til følgende bloggere: Anne, Mona, Monica, Hege og Joakim. De er alle kjempeflinke med alt som heter håndarbeid.

Ingen kommentarer: