tirsdag 29. mars 2011

Hobbybøker


Jeg er veldig glad i bøker, og har ganske mange meter med bøker.


Forleden dag var jeg innom en bokhandel der det var salg. Noe av det som var på tilbud var et kjempestort utvalg av hobbybøker. Siden jeg liker både bøker og hobbyer, så var dette meget attraktivt for meg.


Det var bøker om maling, papir, gips , såpe, stoff, figurlaging og motorsag. Det siste er ikke en trykkfeil. Det var en bok om hvordan man lager ting med motorsag. Dette er kanskje et gavetips til familiemedlemmer som vil kombinere det å være fysisk sterk og å være kreativ.


Bøkene kostet 39,- kr stykket. De var satt ned fra mellom 100 og 250 kroner. Et slikt tilbud kunne jeg ikke la gå fra meg, så jeg slo på stortromma og kjøpte ganske mange. Har til og med plassert dem på stua, i håp om at min kreative side vil få litt større plass. Den har har stått på stedet hvil en stund.


Men nå går det mot lysere tider, og da kommer det kanskje litt mer energi og overskudd til hobbyaktiviteter også.

Ingen kommentarer: