søndag 10. juni 2012

Kjøpte 2 stikkelsbærtrær nå i sommer. Det ser ut til at det kommer bær på dem allerede i år. Dette blir spennende.
Reddikene ser ut til å trives i drivhuset. De er mye større enn de jeg har sådd på friland.













Har 6 epletrær i hagen. De er veldig pene når de står i blomstring. Det gjenstår å se om det kommer epler på dem. I fjor mener jeg å huske at det kom 3 epler til sammen.

















Jeg trodde bjørnebærbusken hadde tatt kvelden, men det ser ut til at den har klamret seg til livet.










Her er åkeren, som består av jordbær, mainepe, rødbete, reddiker, salat og gulrot.


Da jeg bodde i byen, hadde jeg verandakasser på gelenderet, slik at Trixie ikke skulle hoppe over. Nå har jeg plassert disse ved inngjerdinga til Trixie og sådd sukkererter i dem. De får dermed klatremuligheter.

Ingen kommentarer: