søndag 6. januar 2013

Nyttårsforsetter

I fjor hadde jeg et nyttårsforsett, og det var at jeg ikke skulle ha noe nyttårsforsett. Dermed brøt jeg nyttårsforsettet mitt - siden det var og ble selvmotsigende.

I år jeg ikke et forsett om å ikke ha noe forsett. Etter en gjennomgang av klesskapet, var det et nyttårsforsett som tvang seg fram av seg selv.

Jeg må bli litt sunnere. Spise jevnt og sunt - og ikke så mange utskeielser. Så har jeg planer om å begynne å trene i basseng igjen. De har åpna bassenget uti her etter den vannlekkasjen de hadde. Det er et basseng med vann som har en behagelig temperatur.

For de av oss som ikke er spesielt mobile på land, er basseng ofte en arena der vi har den samme friheten som personer som beveger seg fritt på land. Kjenner det skal bli godt å begynne.

Godt nyttår, folkens !



Ingen kommentarer: