mandag 20. april 2009

Drivhus 2

Jeg fikk et tips om at en butikk med navn Jula solgte drivhus. Dette virket spennende. Jeg tok derfor turen dit for å kjøpe et drivhus.

Lørdag var det tid for montering. Mamma var da på besøk, og hadde veldig lyst til å sette det sammen. Vi satte derfor i gang med montering. Vi fulgte monteringsanvisningen til punkt og prikke. Og det tok ikke lang tid før drivhuset tok form.


Da mine brødre kom litt senere på dagen, satte de drivhuset på plass der det skulle stå ute. De dro over plastteltet - og festet det med tau så det ikke skulle fly avgårde.


Drivhuset passet perfekt på plena mi. Og nå gleder jeg meg til å sette i gang med vårens, sommerens og høstens hageprosjekt. Drivhuset er 1,9 x 1,3 meter. På det høyeste er det 1,9 meter. Det er akkurat passe stort.
Hva som kommer til å vokse der, vil tiden vise. Det vil bli oppdateringer på bloggen.

Ingen kommentarer: