mandag 7. september 2009

Høstdag

Den tradisjonelle høstdagen ved Haukvatnet ble avviklet på søndag. Det var strålende vær og 800 personer til stede. Det var en haug med aktiviteter man kunne prøve. Man kunne delta i konkurransen - der man underveis måtte svare på spørsmål. Man kunne også prøve diverse ballspill, pil og bue, sykkel, kajak, kano, robåt med mer.
Selv var jeg ute i Kajak. Det var veldig gøy. Det ble tur med dobbelkajak denne gangen. Min ropartner ville ikke prøve seg på en eskimorulle, men en annen person gjorde en for fotografens skyld. Her er bildene :
Prøvde også en liten båttur med robåt. Inne i naustet er det en personløfter som man kan bruke om man ikke kommer seg oppi båten på den tradisjonelle måten. Det fungerte veldig fint med personløfteren. Båten har et elektrisk opptrekk med en wire. Det styres med en fjernkontroll. Dette betyr at man ved svært lite assistanse kan komme seg oppi båten og ta en tur på egen hånd. Dette har jeg lyst til å ha på hytta.....




1 kommentar:

Oheidia sin fotoblogg sa...

Så tøft system - da kan jo de fleste dra på kajakktur jo! Men,det ser kaldt ut og en slik eskimorulle er ikke noe for meg! Jeg padler - men holder balansen fordi jeg ikke vil under!!!!!

Flotte bilder og fin serie hvor vi ser hva som skjer.