fredag 19. juni 2009

Jeg er blitt utfordret av Joakim.....

3 skamgode filmer:
Åndenes hus
A beautiful mind
Free Jimmy

3 uforskammet fine skuespillere:
Antonio Banderas
Denzel Washington
Hugh Grant


3 beste matretter:
Sushi
Biff med godt tilbehør
vietnamesiske vårruller

3 steder du vil reise til:
Kina
Japan
Cuba

3 ting du ikke klarer deg uten:
Oksygen
Venner
Familie


3 sanger/artister du hører på om dagen:
Björn Afzelius
Mikael Wiehe
Gatas parlament

3 ting du vil gjøre før du dør:
Redde verden
Se sola (det runde objektet som pleide å lyse før i tida)
Foreta en spennende reise til et fremmed land


3 ting andre kanskje ikke vet om deg:
Jeg har hatt en tam rev
Jeg har krangla med Jens Stoltenberg
Jeg har deltatt i OL


3 blogger du leser:
Joakims blogg
Annes blogg
Ivar Johansens blogg

3 ting som irriterer deg:
Fremskrittspartiet
Maur innendørs
En av NAVs underavdelinger - som har et navn som begynner på Hjelp


3 ting som gjør deg glad:
At venner har det bra
Et koselig postkort
At noen setter pris på det jeg gjør


3 blogger du utfordrer:
Tor Olav
Anne
Monica

Ingen kommentarer: