fredag 31. juli 2009

"Det regner. Hva skal vi gjøre ?"

På VG sine nettsider kan vi lese at det ble regn under Madonnas utekonsert i går kveld. En av VGs reportere skal endatil ha fått rosinhud pga regnet. Min kommentar til dette er at vedkommende reporter kanskje er litt for lite i kontakt med vann i utgangspunktet....

At det regner under en utekonsert, må man bare forvente. Dette er faktisk Norge. Det er ikke Sahara. Og om det skulle regne, så trenger man da ikke katastrofemaksimere. Man kan faktisk ha på seg klær. Personlig har jeg verken rydda bort regntøy, ullgenser, stillongs, ullsokker eller hansker/votter. Ikke fordi jeg har tenkt meg på utekonsert, men fordi jeg vet at man kan få bruk for disse klærne selv om det er sommer.

1 kommentar:

Unknown sa...

også rosinhud da gett..;o)