torsdag 12. februar 2009

6 - 6 - 6

Det er mulig du ble skremt av den overskriften. Men vet ikke om det er så dramatisk akkurat. Saken er at jeg plutselig er blitt utfordra igjen. Denne gangen på bilder, og dem har jeg mange av. Jeg fikk følgende utfordring:


1. Gå inn på mine bilder

2. Trykk på den 6. mappen

3. Velg det 6. bildet

4. Legg det inn på bloggen din å skriv litt om det.

5. Velg 6 nye som du skal utfordre


Det mangler ikke på bilder. Jeg har massevis. Men det ble en utfordring. I den 6 mappen er det nemlig ikke så mange som 6 bilder. Det er tre. Derfor tok jeg meg friheten å gå til 6 mappe loddrett - og valgte det 6 bildet. Og gjett hvilken linselus som åpenbarte seg der.

Det var selvsagt ingen ringere enn Lillepus.

Så skal jeg utfordre 6 personer til. Siden alle jeg kjenner nå er utfordret, så er jeg nå tom for forslag.

Ingen kommentarer: