fredag 13. februar 2009

Negler til besvær

I dag leste jeg en utrolig historie. Damen med verdens lengste negler har vært med i en bilulykke. Hun har vært så uheldig å brekke alle neglene i den ulykken. Ulykken omtales her:

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=558325

I artikkelen er damen avbildet med sine dyrebare negler før ulykken. Hun skal etter sigende ikke ha klippet neglene på 30 år. Og det er litt av noen klør hun har på hendene.

Det jeg ikke begriper, er hvordan hun har klart seg i hverdagen med de neglene på hendene. Hun må jo ha blitt frarøvet enhver mulighet til å bruke hendene. Og de som kom nær henne, risikerte jo å bli spiddet.

Det er et par ting jeg ikke skjønner :

Hvordan greide hun å spise ?
Hvordan gikk hun på do ? (Vet ikke om jeg vil tenke på det en gang)
Hvordan kledde hun på seg ?
Hvor hadde hun hendene om natta ?
Hvordan vasket hun hendene ?
Hvordan kjørte hun bil ?
Hvordan lagde hun mat ?
Hvis hun er/var gift. Lever mannen hennes ?


Konklusjonen må bli: Hun hadde selvsagt en assistent.

Det store spørsmålet blir da. Mister assistenten jobben, i og med at damen kan bruke hendene sine igjen ?

3 kommentarer:

Gjermund sa...

Hvis hun er/var gift. Lever mannen hennes?

Svar: Ja

Konklusjonen må bli: Hun hadde selvsagt en assistent.

Korreksjon: Nei, hun er gift

Det store spørsmålet blir da. Mister assistenten jobben, i og med at damen kan bruke hendene sine igjen?

Svar: Nei, men mannen hennes kan skaffe seg en ny hobby :-)

Pertrosfoliea sa...

xD
Det første jeg utbrøt når jeg så et bildet av henne var "Hvordan kler hun på seg!?"

Anne sa...

haha :) utrolig !