tirsdag 3. februar 2009

Jeg er Mickey

Hei.

Mickey her. Låner Trines PC litt. Fant ut at det var lenge siden hun hadde skrevet om meg, og da måtte jeg rett og slett ta saken i egne labber.


Jeg er en rødhåret kjekkas som bestemmer hjemme hos Trines foreldre. Der bor jeg sammen med Lillepus og Zenta. Begge liker å terge meg, men jeg er veldig flink til å late som de ikke fins. Jeg er jo tross alt Sjefen. Her er jeg avbildet på fanget til Trine.Jeg er en veldig opptatt fyr. Om dagen så sover jeg på stua. Jeg gløtter litt med et øye fra tid til annen, bare for å ha omgivelsene under kontroll. Jeg har rikelig tilgang på mat. Jeg synes den maten som ligger i matskåla er litt kjedelig. Det er mye morsommere med Very fast food. Og jeg trenger ikke løpe langt heller, siden det er masse skog i nærheten. Om natta er jeg på spennende eventyr. Jeg er fryktelig glad i Very fast food, som jeg nevnte. Så lenge jeg er raskest, så får jeg tak i riktig mange godbiter.

Når Trine er på besøk, finner jeg alltid veien til fanget hennes. Der er det godt å slå seg ned. Men jeg husker en gang jeg hoppet ned på golvet i ren fornærmelse. Vi satt nemlig og så på filmer på PCen. Plutselig viste hun meg en stygg katt som spilte piano. Ikke spilte den noe særlig bra heller. Jeg ble dødsfornærma, og hoppet ned på golvet, mens jeg så foraktelig på PCen.

Jeg ser at bykattene har egne weblogger. Det gidder ikke jeg. Jeg er tross alt en gårdskatt. Jeg har mye annet å gjøre. Under er det et bilde der jeg bedriver min favorittaktivitet. Soving. Jeg elsker å ligge på ryggen og sove.

Ingen kommentarer: