onsdag 13. mai 2009

Radioaktiv

I går var jeg på scintigrafi. Det må ikke forveksles med scientologi.

Jeg fikk en sprøyte som inneholdt gammastråler visstnok. Dette betød at jeg ble en smule radioaktiv. To timer etter at jeg fikk denne sprøyta, så skulle de ta bilde av skjelettet mitt. Tror det tok ca et kvarter. Minna litt om en vanlig røntgen. Forskjellen var at det var en plate som bevegde seg sakte over meg under billedtakingen.

I dag fikk jeg svaret. De hadde påvist uklarheter på høyre lår og kne. Jeg vet ikke hva disse uklarhetene innebærer.

Jeg tok i dag vanlig røntgen av kneet og låret.

Nervesystemet mitt er veldig rart. Skulle ikke forbause meg om årsaken til de voldsomme smertene jeg har sitter i låret. Der hadde jeg en operasjon for 12 år siden. De fjernet da to svulster fra isjiasnerven. Den gangen satt smertene i forbladet. Nå sitter de i ryggen.

Jeg blir ihvertfall på sykehuset litt til. Tålmodigheten min får prøvd seg litt.

I sengen min har jeg fått en liten venn. Hun heter Kitty Pink og er en koselig liten tøypus som jeg fikk av Torill i går. Snille naboen min. :)

Ingen kommentarer: