torsdag 7. mai 2009

Ser på utsikten

Forrige innlegg handlet om smerter. Smerter er vondt.

Hos meg ble det etter hvert veldig vondt. Jeg er for øyeblikket pasient på St.Olavs hospital.

Her er jeg på nevrologisk avdeling. De skal prøve å finne ut hvorfor jeg har fått ekstreme smerter i ryggen.

Får nå sterke smertestillende som tar mesteparten av smertene. Må innrømme at det er veldig slitsomt å ha smerter. Det tærer på kreftene.

Det blir så jeg er mye i senga og ser på utsikten. Jeg ser mot Kristiansten festning. Det er så fint å se på den når sola skinner på den.

Jeg er dessuten glad for at jeg har fått enerom her. Har også en slags datamaskin som er utstyrt med et noe begrenset Internett. Her er det også msn, så jeg kan sitte og skravle med folk.

Den fungerer også som TV. Men Kvaliteten på TV-skjermen er ikke så god. Tror kanskje det skyldes lysforholdene på rommet.

Jeg har ellers hatt æren av å være undervisningsobjekt for stundenter. Det er jeg stort sett alltid når jeg er innlagt på sykehus. Legene synes det er veldig gøy å vise dem folk med sjeldne diagnoser. Jeg må ha verdensrekord i testing av reflekser. Har veldig spenstige reflekser. Det er best å holde avstand, for å si det sånn.

Jeg venter nå på MR-undersøkelse nr 2. Det er nå bekkenregionen som står for tur.

PS. Gjester er alltid velkommen :)

Ingen kommentarer: